address-cardangle-downbankbarschevron-leftchevron-rightenvelopefacebook-officialfile-excel-ofile-pdf-ofile-word-ofile-zip-ograduation-capinstagramlinkstartrophyvimeo-squarewindow-close-oyoutube-squarezonerama

PODMÍNKY POŘÁDÁNÍ

Podmínky pořádání

Česká asociace cheerleaders podporuje své členské kluby pro pořádání svých vlastních menších či větších tzv. Klubových soutěží. Pro stávající partnerské členské kluby anebo i nové vytvořila systém pravidel a podmínek, které se vážou též na záštitu dané klubové soutěže právě od České asociace cheerleaders.

Níže naleznete aktuální Obecná pravidel Klubových soutěžích pro tuto sezonu, tedy od září 2018 do srpna 2019. Pokud jako členský klub ČACH máte zájem o pořádání Klubové soutěže pod záštitou ČACH v budoucnu, doporučujeme se tedy nejprve seznámit s novými aktuálními Obecnými pravidly.

Následně je nutné obratem zaslat Žádost o Pořádání klubové soutěže a záštitu ČACH a po jejím schválení bude mezi ČACH a žadatelem sepsána písemná Smlouva o spolupráci. Veškeré tyto dokumenty naleznete níže.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!


Obecná pravidla pro pořádání Klubové soutěže 2018/2019 15.08.2018 13:57 Žádost o pořádání Klubové soutěže 15.08.2018 13:57 Smlouva o spolupráci v rámci Klubové soutěže 15.08.2018 13:57